Livrăm în toată Europa (durată de livrare 4-7 zile)
Transport gratuit la comenzile de minim 170 lei *
-15% la min. 180 lei cu codul SPRING15

Shop All

Hey, read the FAQ

Comenzi

Ce se întâmplă după ce am plasat comanda?

Vei primi un e-mail cu confirmarea comenzii și factura aferentă.

Unde pot vedea mai multe detalii în legătură cu comanda mea?

Statusul comenzii și detaliile aferente pot fi vizualizate în contul de membru la secțiunea Detalii Comandă.

Îmi pot modifica adresa sau anula comanda?

Da, dar doar în cazul în care procesul de ambalare și de expediere pentru produsele tale nu a început deja. Poți solicita anularea sau modificarea contactandu-ne la +40751051441 sau la adresa de e-mail contact@melonicare.ro. Îți recomandăm să soliciți anularea în decurs de maxim 2h de la confirmarea comenzii.

Livrare

În cât timp voi primi comanda?

Comenzile sunt procesate în timp de 1-2 zile lucrătoare direct din depozitul nostru din Ilfov, urmând a fi livrate pe teritoriul României în aproximativ 2-3 zile lucrătoare.

Pot urmări statusul comenzii mele?

Din păcate, nu. Dar ne poți contacta telefonic pentru a afla mai multe detalii în cazul în care ai nevoie de extra informații.

Pot să îmi deschid coletul la livrare?

Acesta este un serviciu extra - trebuie să îl specifici la nota de livrare și ți-l vom factura separat.

Coletul meu a fost furat și/sau pierdut!

Ne pare rău! Din păcate, după expedierea comenzii, ENS nu își asumă responsabilitatea pentru coletele pierdute și/sau furate și nici pentru cele nerecepționate din cauza unei adrese de livrare incorecte.

Care este timpul de livrare pentru comenzile din afara României?

Timp de livrare pentru comenzile internaționale:
- 2-3 zile: Ungaria, Bulgaria.
- 4-6 zile: Germania, Austria, Polonia, Franța, Belgia, Spania, Italia, Luxemburg, Danemarca, Cehia, Slovacia, Croația, Estonia, Finlanda, Lituania, Letonia, Portugalia, Slovenia, Suedia, Elveția, Grecia.

Retur

Cum returnez un produs?

Simplu! Intri în Contul Meu, la Detalii Comenzi selectezi comanda, produsul și cantitatea și accesezi secțiunea Retur pentru a completa formularul.

Am voie să mă răzgândesc în vederea achiziției?

Desigur! Este dreptul tău să te răzgândești și să soliciți un retur în decurs de maxim 14 zile de la data deschiderii coletului. Trebuie doar să selectezi opțiunea Răzgândire în secțiunea Motiv Retur.

Ne trimiți produsul înapoi la depozitul nostru: Prelungirea Ghencea, nr. 65, Bragadiru, Ilfov, iar noi îți restituim banii. ENS nu acoperă taxele de livrare în cazul în care returul nu se bazează pe un motiv de neconformitate.

Care sunt condițiile de returnare?

Produsul trebuie să fie ambalat în cutia lui originală și aibe toate componentele într-o stare care să îi permită să fie recomercializat.

Produsul meu este defect/s-a stricat. Cum procedez?

Nu îți face griji! Beneficiezi de o garanție de 2 ani de zile în cadrul căreia ne obligăm să îți înlocuim și să îți compensăm orice astfel de produs neconform.

Am primit o comandă greșită/produsul nu corespunde descrierii. Cum procedez?

Nicio problemă, le schimbăm ușor. În cadrul formularului de retur, selectează opțiunea Comandă greșită și noi vom avea grijă să îți trimitem produsele corecte sau să îți compensăm comanda. Îți vom ridica produsele de la adresa indicată. Nu uita: poți sesiza această problemă în maxim 48h de la deschiderea coletului.

Am comandat produsul greșit. Vreau să îl schimb.

Nu-i nimic, îți vom procesa returul dacă acesta este semanalat în maxim 14 zile. Singurele costuri pe care le vei suporta sunt cele de transport și compensarea până la suma corectă.

Am completat formularul de retur. Ce trebuie să fac mai departe?

În funcție de motivul selectat, ori ne trimiți tu produsul, ori ridicăm noi coletul de la adresa indicată în formular. După ce acesta ajunge în depozitul nostru, îl verificăm dacă îndeplinește condițiile de retur. În acest caz, banii vor fi livrați în condițiile selectate.

Formular de Contact

    Date de Contact

    Date societate
    ENS ONLINE S.R.L.
    CUI: 47953046
    Reg. Com.: J40/6688/2023
    Adresă sediu
    Prelungirea Ghencea nr. 65,
    Bragadiru, Ilfov, 077025
    Nr. Telefon
    +40 749 129 988
    Adrese de email
    Colaborări - marketing@melonicare.ro
    Solicitări de retur - retur@melonicare.ro
    Alte informații - contact@melonicare.ro
    Procesator plăți online
    Parteneri
    crossmenu
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram